Wednesday, October 8, 2008

To Much

Hejsan. Med motivering att jag för tillfället är ganska så sysslolös så börjar jag skriva lite i min blogg igen. Den kommer, som mitt liv, handla om musik i de flesta former och kanske lite om mitt liv i övrigt också...

Hursom. I Berlin är det i helgen Popkomm som är en stor musikmässa. Detta innebär att klubbarna har väldigt mycket att bjuda på. Här är de artister som för mig är intressanta och som lirar i helgen och dagarna innan. 
 

Andrea Ferlin

Anja Schneider

Axel Bartsch

Chaim

Coolof (Olof Dreijers DJ-Alias)

Cryptonites

Danger

Danton eeprom (live)

DatA

DJ T

Ellen Allien

Format:B (live)

Guy Gerber (live)

Heartthrob

Italoboyz

Junior Boys

Kiki (live)

Legowelt (live)

Marc Houle

Martha Wainwright

Mathew Johnson (live)

Minilogue (live)

Monika Kruse

Nôze (live)

Oliver Koletzki

Pier Bucci (live)

Raz Ohara And The Odd Orchestra

Rex the dog (live)

Richie Hawtin

Sascha Funke

Sebo-K

Tiefschwarz

Todd Terje

Tomboy

Troy Pierce

Zander VT


Svårt att välja en låt av alla dessa artister men det får bli en Format:B.


No comments: